Mijn project - Reisverslag uit Kandy, Sri Lanka van Frans Verhoeven - WaarBenJij.nu Mijn project - Reisverslag uit Kandy, Sri Lanka van Frans Verhoeven - WaarBenJij.nu

Mijn project

Door: Frans

Blijf op de hoogte en volg Frans

08 Oktober 2018 | Sri Lanka, Kandy

3 t/m 6 september

Deze week ben ik heb materiaal gehaald en ben ik begonnen met het vervaardigen van de hobbelschommel. Voor het kopen van materialen ben ik samen met twee mensen van home of hope naar Digana en andere dorpjes in de buurt gegaan. Eerst hebben we hout gehaald bij een winkeltje in Digana. Daarna zijn we verder uit de buut staal gaan halen. Dit is nog best wel moeilijk geweest vanwege de taalbarrière. Nadat de materialen te hebben gehaald ben ik begonnen met het op maat zagen van het staal. Voor het buigen van twee van de buizen ben ik naar een ander bedrijf gegaan waar ze alles voor mij konden buigen in de juiste vorm.

  • 09 Oktober 2018 - 05:21

    Mam:

    Een kort verslagje maar wel leuk hoor Frans. Nu weten we ook wat je gaat maken. Goed initiatief.
    Zal best lastig zijn om alles in orde te krijgen maar dat komt wel goed (zijn je eigen woorden altijd) dus daar vertrouwen we op. Heel leuk om te weten dat de kinderen hier volop gebruik van gaan maken als jij weer weg bent daar. Super. xxx Mam

  • 09 Oktober 2018 - 16:28

    Marianka Van Westerop:

    Wat 'n leuk ding die hobbelschommel !!!
    Kan me voorstellen dat het bestellen van de materialen 'n moeilijke opgave is geweest ,maarrrrrrr het is je gelukt .
    Heel veel succes met het maken van de schommel .

  • 10 Oktober 2018 - 12:48

    Els:

    Wat een leuk idee Frans een hobbel schommel wat ik mij erbij voorstel,een hobbelpaard model maar dan voor meerdere kinderen leuk.
    Dat wordt vast heel vaak gebruikt.
    Leuk zo af en toe een bericht te lezen,en te horen dat het goed gaat.
    Succes nog groeten Els.

  • 15 Oktober 2018 - 04:04

    Conny:

    Leuk idee als project Frans , uitvoering zal best wel wat haken en ogen hebben gehad, verzamelen van alle materialen is al een klus apart als ik het zo lees . Hij zal vast heel veel gebruikt gaan worden door de kinderen !
    Dikke knuffel Con xx

  • 15 Oktober 2018 - 06:01

    TJ:

    Hey Frans , nou dat wordt nog ff bikkelen de laatste weken ,krijg je alles wel af ,haha.
    Tuurlijk wel ,daar zorg je wel voor he.
    Wat fijn dat die mensen je graag willen helpen , maar ja het is tenslotte voor de kinderen uit hun land.
    Ben benieuwd of je straks tevreden bent met je project ,maar jou kennende zal het een mooi en supergave hobbelaar zijn ,waar ze nog lang van kunnen genieten.
    Wel je initialen erop zetten hoor ,MADE BY FV,haha
    Nou tot schrijfs xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Sri Lanka, Kandy

Stage in Sri Lanka

Stage lopen bij Home of Hope in Sri Lanka

Recente Reisverslagen:

27 Oktober 2018

Bruiloft & Kandy

27 Oktober 2018

Polonnaruwa

19 Oktober 2018

Dambulla

19 Oktober 2018

Week 7

19 Oktober 2018

Aan de klus & op safari
Frans

Actief sinds 08 Aug. 2018
Verslag gelezen: 288
Totaal aantal bezoekers 5984

Voorgaande reizen:

08 Augustus 2018 - 30 Oktober 2018

Stage in Sri Lanka

Landen bezocht: