Matale - Reisverslag uit Ella, Sri Lanka van Frans Verhoeven - WaarBenJij.nu Matale - Reisverslag uit Ella, Sri Lanka van Frans Verhoeven - WaarBenJij.nu

Matale

Door: Frans

Blijf op de hoogte en volg Frans

22 September 2018 | Sri Lanka, Ella

Het is al weer even geleden. Het is hier erg druk maar heb het heel erg naar mijn zin.
Op vrijdag ben ik in mijn eentje naar Matale gegaan. In Matale ben ik eerst naar de boeddhistische tempel Aluvihara geweest. De tempel is heel mooi. Het bestaat uit meerdere bezienswaardigheden waaronder grottempels, een museum en nog veel meer. In het heb ik een demonstratie palm leaf writhing gezien. Nadat ik bij deze tempel geweest ben, ben ik naar de hindoe tempel Sri Muthumariamman Thevasthanam gegaan. Deze tempel bestaat maar uit een gebouw. De buitenkant is heel kleurrijk en versiert met alle hindoe goden. Na mijn bezoek aan beide tempels ben ik naar mijn hotel gegaan. Het hotel waar ik heb geslapen heet Paradise Forest Garden. Dit is een heel mooi hotel in het midden van het bos een klein eindje uit Matale.

Er zijn nog meer leuke dingen geweest, maar ik heb nog geen tijd gehad om alles te schrijven, dus dit was alvast een verslagje tussendoor met wat foto's!

  • 22 September 2018 - 15:56

    Marlies:

    Jeetje Frans wat een geweldige ervaring moet dit zijn voor je. Wat een prachtige foto's, kleurrijke zijn die tempels zeg, heel mooi. Kan me voorstellen dat je erg druk bent met alles en echt tijd moet zoeken om wat te schrijven :-) Heel veel plezier en mooie ervaringen wens ik je!!

  • 22 September 2018 - 18:20

    Mam:

    Geweldig Frans, dat ziet er mooi uit allemaal. Wat goed van je dat je zoveel onderneemt. Wie had dat gedacht. Super trots op je hoor. En we snappen dat je het druk hebt. Het is tenslotte een stage en er moet ook gewerkt worden. Maar ik kijk uit naar je volgende verslag. Love you xxx

  • 23 September 2018 - 16:58

    Ome Peet, Tante Es:

    Hey die Frans!
    Echt supergaaf wat je allemaal doet daar!! Snap best dat je niet zoveel tijd hebt om te schrijven haha!
    Maar belangrijkste is dat je ‘t naar je zin hebt. We kijken in ieder geval weer uit naar je volgende verhalen en foto’s. Maar wat heb je al veel moois gezien! Lekker blijven doen en we blijven je volgen hoor!
    Dikke knuffel!!

  • 24 September 2018 - 09:03

    TJ:

    Hey avonturist,nou van die huismus is straks niks meer over !!!
    Haha Frans wat super gaaf allemaal,prachtig die beelden en die kleuren,ik hou ervan.
    Vind het het echt fijn voor je dat het zo goed gaat ,Laat Frans maar schuiven!!!
    Het is idd een mooie kans om ook het land en de cultuur te ontdekken ,je bent er toch.
    Nou neef ,heel veel plezier nog daar en die verhalen horen we wel als je thuis bent,veeels te druk daar.
    ben zo trots op je !!! Dikke knuffel van je tante.

  • 30 September 2018 - 11:10

    Conny:

    Top om te lezen dat je het zo naar je zin hebt Frans, dat is heel belangrijk en dat je door de drukte minder tijd hebt om te schrijven is alleen maar logisch, vind het wel heel knap dat je zoveel dingen blijft ondernemen in de weinige vrije tijd die je hebt ! Geweldig wat een moois je allemaal ziet ! Blijven genieten he en ook ik kijk weer uit naar je volgende verslag !
    Dikke knuffel xx

  • 02 Oktober 2018 - 07:59

    Sandra Koens:

    Ha Frans,

    Bedankt voor de link. Nu kan ik eindelijk lezen en zien (!) wat je allemaal meemaakt naast je stage. Geweldig om te zien hoe je je in de cultuur stort en allerlei reizen onderneemt om die cultuur en natuur te verkennen.
    Blijf genieten deze laatste maand. Tis zo weer voorbij. Ook ik (wie ben ik om dat te zeggen?) ben super trots dat jij deze stage hebt ondernomen en je je zo goed redt! Benieuwd naar je volgende uitdaging op school...maar voorlopig nog even deze stage afmaken en de laatste reizen doen.
    Succes met de laatste loodjes!!

    groetjes Sandra

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Sri Lanka, Ella

Stage in Sri Lanka

Stage lopen bij Home of Hope in Sri Lanka

Recente Reisverslagen:

27 Oktober 2018

Bruiloft & Kandy

27 Oktober 2018

Polonnaruwa

19 Oktober 2018

Dambulla

19 Oktober 2018

Week 7

19 Oktober 2018

Aan de klus & op safari
Frans

Actief sinds 08 Aug. 2018
Verslag gelezen: 348
Totaal aantal bezoekers 5984

Voorgaande reizen:

08 Augustus 2018 - 30 Oktober 2018

Stage in Sri Lanka

Landen bezocht: