Kandy & Sri Mahabodhi Maha Viharaya - Reisverslag uit Kandy, Sri Lanka van Frans Verhoeven - WaarBenJij.nu Kandy & Sri Mahabodhi Maha Viharaya - Reisverslag uit Kandy, Sri Lanka van Frans Verhoeven - WaarBenJij.nu

Kandy & Sri Mahabodhi Maha Viharaya

Door: Frans

Blijf op de hoogte en volg Frans

22 Augustus 2018 | Sri Lanka, Kandy

zaterdag ben ik in mijn eentje naar Kandy geweest. Omdat er tussen Home of Hope en Digana bijna geen tuk-tuks reden heb ik dat deel van de reis bijna helemaal gelopen. In Digana ben ik op de bus naar Kandy gestapt. In Kandy heb ik eerst nog een tijdje rondgelopen. Ik heb nog wat foto’s van Kandy Lake gemaakt met uitzicht op de temple of tooth. Er liep in Kandy veel militaire politie rond vanwege Perahera. Dit is een groot cultureel festival wat ‘savonds plaatsvindt. Dit duurt 10 dagen en begon afgelopen donderdag. Na het verkennen van de stad ben ik naar het winkelcentrum gegaan om een hapje te eten en nog even te kijken bij de verschillende winkels. Nadat ik naar het winkelcentrum ben geweest heb ik nog een beetje rondgelopen in Kandy voordat ik de klim naar Sri Mahabodhi Maha Viharaya ben gestart. Dit is een enorm Budha beeld en een tempel dat boven op een berg met een fantastisch uitzicht over Kandy staat. Het was een geweldige ervaring en het was de klim meer dan waard. Nadat ik dit gezien te hebben ben ik weer terug weer naar de bushaltes gelopen om weer terug naar Home of Hope te gaan. En dit keer had ik geen wilde avonturen met de busrit (de eerste keer waren we flink verdwaald).

  • 22 Augustus 2018 - 08:15

    Mam:

    Wow Frans, goed gedaan van je. Super leuk dat we ook een foto van jou zien. Echt een bijzondere ervaring en genoeg te zien daar. Ben blij dat je je draai een beetje hebt gevonden. Je gaat vast nog heel veel mooie dingen doen en zien. Ik hoop dat het met je project ook een beetje gaat allemaal. Hou ons op de hoogte. Ik hou van je. xxx Mam

  • 22 Augustus 2018 - 08:23

    Mariette, Philip & Luna:

    Super gaaf broertje, wij worden hier steeds meer jaloers als we al die foto's zo zien en het gaat alleen nog maar mooier worden!! Dikke kus van ons (vol met kwijl van Luna hihi) xxxx

  • 22 Augustus 2018 - 18:20

    Conny:

    Super verslag weer Frans ! Wat een ervaring en wat zie je veel moois !! Heb je tocht naar Kandy ff bekeken op Google Maps ( van Rik geleerd hoor, veel leuker volgens hem om gelijk te plaats erbij op te zoeken ) en dat is het ook , nu herkende je gelijk de plekken waar jij de foto's hebt genomen, zo mooi allemaal,
    ik blijf het knap vinden wat je allemaal doet en onderneemt !!! blijf genieten man en succes met alles, ben ook benieuwd hoe het met je project gaat, hoop tot snel weer ! Knuffel !!!!!!!! Con xx

  • 23 Augustus 2018 - 08:30

    TJ:

    Hey Frans,wat gaaf man ,het lijkt wel een wereldreis .
    Het is een soort werkvakantie he.
    Ik ben super trots op je , je flikt het maar ff.
    Nou dikke knuffel van je gekke tante en geniet ervan he ,want wat gaat de tijd snel zeg!!!

  • 23 Augustus 2018 - 08:51

    Ome Peet En Tante Es:

    Hey Frans!
    Gaaf man, dat je dat allemaal kan doen! Lekker genieten dr van hoor. Zijn supertrots op je!
    Hoop dat je nog veel van zulke culturele uitstapjes mag maken, maar dat zal ongetwijfeld wel.
    Kijken weer uit naar je volgende verslag!
    Dikke knuffel van ons!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Sri Lanka, Kandy

Stage in Sri Lanka

Stage lopen bij Home of Hope in Sri Lanka

Recente Reisverslagen:

27 Oktober 2018

Bruiloft & Kandy

27 Oktober 2018

Polonnaruwa

19 Oktober 2018

Dambulla

19 Oktober 2018

Week 7

19 Oktober 2018

Aan de klus & op safari
Frans

Actief sinds 08 Aug. 2018
Verslag gelezen: 593
Totaal aantal bezoekers 5983

Voorgaande reizen:

08 Augustus 2018 - 30 Oktober 2018

Stage in Sri Lanka

Landen bezocht: