Dambulla - Reisverslag uit Dambulla, Sri Lanka van Frans Verhoeven - WaarBenJij.nu Dambulla - Reisverslag uit Dambulla, Sri Lanka van Frans Verhoeven - WaarBenJij.nu

Dambulla

Door: Frans

Blijf op de hoogte en volg Frans

19 Oktober 2018 | Sri Lanka, Dambulla

Op vrijdag ben ik op Home of hope gebleven om te ontspannen en aan mijn werktekeningen voor school te werken. Op zaterdag ben ik in mijn eentje naar Dambulla geweest. Hier ben ik naar de grottempels geweest. Dit zijn vijf grotten waar bij elkaar honderden Boeddhabeelden staan. Al deze beelden hebben een andere houding met een andere betekenis. Het was heel mooi om te zien. Een aantal van deze beelden zijn ook van hout gemaakt met een betonnen buitenlaag. Na de grottempels te hebben bezocht heb ik wat gegeten in Dambulla voordat ik naar mijn hotel ben gegaan. Dit was de new peacock resort. Het was een mooi hotel met een goede service. Ik heb hier heel lekker geslapen. Op zondag heb ik hier ook ontbeten. Na het ontbijt ben ik weer terug naar Home of hope gegaan. Het personeel van het hotel had mij hiervoor helemaal uitgelegd waar ik op de bus moest stappen om terug te komen.

Inmiddels is het al weer 19 oktober en 30 oktober ben ik alweer thuis. De tijd vlieg voorbij. Ik zal voor die tijd nog proberen updates te plaatsen!

• 28 Oktober 2018 - 11:36

Conny:

Gaat nu wel heel hard he , leuke foto's van je !!