Week 7 - Reisverslag uit Kandy, Sri Lanka van Frans Verhoeven - WaarBenJij.nu Week 7 - Reisverslag uit Kandy, Sri Lanka van Frans Verhoeven - WaarBenJij.nu

Week 7

Door: Frans

Blijf op de hoogte en volg Frans

19 Oktober 2018 | Sri Lanka, Kandy

17 t/m 24 september

Deze week ben ik begonnen aan het laswerk, hiermee ben ik geholpen door een van de bestuurders van Home of hope. Ik ben ook begonnen met het lakken van de houten onderdelen die al helemaal op maat waren. Verder ben ik ook bezig geweest met het afmaken van het houtwerk. Voor het laswerk heb ik duidelijk gemarkeerd welke delen waar gelast moesten worden. Dit heb ik ook nog uitgelegd aan de bestuurder die mij met het lassen hielp. Niet al het laswerk hebben wij deze week afgekregen, maar het is een begin.

Dit weekend ben ik op Home of hope gebleven en zijn de meiden naar Hikkaduwa gegaan. Op vrijdag heb ik in Kandy nog een paar broeken gekocht. Op zaterdag heb ik niet echt iets gedaan en op zondag ben ik samen met Alfy en Sharmini gaan lunchen. Voor de lunch zijn we naar het victoria golf & country resort geweest. Ik heb heel lekker gegeten. Ook heb ik heel leuk gepraat met Alfy en Sharmini over thuis, Home of Hope en hoe ik hier naar mijn zin heb. Op maandag kwamen de meiden weer terug van hun weekendje strand. Ook kwamen die dag twee nieuwe studentes aan, Joyce en Leonie. Zij volgen allebei een masteropleiding kinderfysiotherapie.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Sri Lanka, Kandy

Stage in Sri Lanka

Stage lopen bij Home of Hope in Sri Lanka

Recente Reisverslagen:

27 Oktober 2018

Bruiloft & Kandy

27 Oktober 2018

Polonnaruwa

19 Oktober 2018

Dambulla

19 Oktober 2018

Week 7

19 Oktober 2018

Aan de klus & op safari
Frans

Actief sinds 08 Aug. 2018
Verslag gelezen: 308
Totaal aantal bezoekers 5979

Voorgaande reizen:

08 Augustus 2018 - 30 Oktober 2018

Stage in Sri Lanka

Landen bezocht: